Sponsorer

Stora Höga Ridklubb arbetar för att vara en framgångsrik förebild inom ridsporten där alla medlemmar ska kunna utvecklas och ha kul genom hästar och ridsport. Därför jobbar vi för högsta kvalitet i verksamhetens alla delar. Men kvalitet kostar.
Så även om föreningen arbetar utifrån tydliga måldokument med en sund ekonomi behövs alltid extra tillskott för att kontinuerligt investera i anläggning och hästar samt att säkerställa hög kvalitet på personalen.

Ditt stöd är viktigt, litet som stort, från företag eller privatperson, allt är välkommet.

Under de olika rubrikerna till vänster hittar du våra nuvarande sponsorer, du hittar olika sponsorerbjudande samt en liten vägledning för hur du blir sponsor
Våra sponsorer hjälper våra barn och ungdomar att fortsätta utvecklas inom ridsporten.

Tack för ditt stöd!