Guldsponsor 6 000:-/år
Företaget får en reklamskylt (1,4 x 0,8 m) i ridhuset. Företagets logga finns synligt exponerad på ridklubbens hemsida (www.storahogaridklubb.se).
Länk till företagets hemsida finns från ridklubbens hemsida.
Företagets logga exponeras vid alla tävlingar.

Silversponsor ridhuset 3 000:-/år

Företaget får en reklamskylt (1,4 x 0,8 m) i ridhuset. Företagets logga finns synligt exponerad på ridklubbens hemsida.

Bronssponsor 1 500:-/år

Företagets logga finns synligt exponerad på ridklubbens hemsida.

Tävlingssponsor 3 000:-/klass

Speakern nämner företagets namn 3-4 ggr under tävlingen. Företagets namn står med i propositionen som finns med i Svenska Ridsportförbundets kalender och på ridklubbens hemsida. Företagets namn står med i ryttarmeddelandet som finns tillgängligt via ridklubbens hemsida.

Hindersponsor 12 000:-/5 år

Företaget får ett hinder uppmålat och märkt med sin logotyp. Hindret används vid hopptävlingarna på Stora Höga ridklubb under fem år. Företagets logga finns synligt exponerad på ridklubbens hemsida under första året.

Materialsponsor eller skräddarsydda sponsorpaket
Enligt överenskommelse, förhandlas.

När skylt ingår i sponsorpaketen tilkommer tillverkning av skylt. Detta gör ni själva eller så kan vi hjälpa till med detta och fakturera kostnaden.
Alla sponsoravtal som tecknas per år gäller under ett kalenderår om inget annat avtalas. Avtalen förlängs automatiskt om det inte sagts upp senast den sista november.

Vid frågor kontakta Maria Hake 0707-27 77 60 eller via mail personal@storahogaridklubb.se